j. -det handlar om att fånga dagen

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

uururrgh

Av jenkkan - 15 augusti 2011 10:35

Hellu there! :) Tänkte först bara säga att jag vet inte om ni tänkt på det, men när ni skickar en kommentar så svarar jag där så för att läsa erat svar får ni klicka in på inlägget som ni kommenterade! ;) bara så ni vet liksom.

ehmm... Vaknade för en liten stund sen, somnade typ 11 framför tv:n igår, sen vid tolv gick jag upp till mitt rum, la mig i sängen som inte hade några lakan eftersom mamma tvättade dom, fanns ju dock rena lakan i rummet. Men ah, så råkade jag somna till sisådär kvart över 4, så då  la jag i rena lakan i sängen och la mig igen en halvtimme senare! :)

Det verkligen öser ner utanför mitt fönster just nu, not fun!  Aja, tror hanna kommer hit runt kvart över 12, sen ska vi iväg på en liten snabbrunda och fixa en sak. Blir inte så länge däremot för ska iväg till Hylte först och sen Vessigebro till min kusin som drar till spanien imon, ORÄTTVIST för jag skulle egentligen också åkt, men icke sa nicke, det ville inte skolan, så får vara hemma. Kanske inte hela världen, är la bäst att kanske gå till skolan första dagarna när man ska lära känna allt nytt folk! Får helt enkelt åka till Spanien en annan gång! :)

Igår var jag med fannie, eller aa, det har jag vart hela helgen och det har vart hur bra som helst. Mesta dels av tiden, hände en grej på lördagen som inte va kul alls, men så blir det ibland. Men igår i alla fall så var jag och fannie iväg och tog lite bilder och badade. Funderar på om jag ska lägga ut någon bild eller inte, för har ju tänkt att kanske använda någon av dom till den nya designen på blogg.se! Får se om jag kanske bjussar på någon misslyckad bild! ;)

Bingolotto vart det hemma igårkväll med mamma, vann faktiskt 100 kr! (A) hhaha. not much, men det kan alltid gå till ett nytt puder eftersom mitt andra gått sönder!

Nu ska jag i alla fall duscha, skriver la mer sen. Känner att detta blev ganska långt nu, men hade lust att skriva av mig lite!


PEACE!

- såg just nu att en riktigt ful liten tös var inne på facebook, stör mig som fan på henne så alla ni vet det nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenkkan - 21 augusti 2011 13:53

FRÅN OCH MED IGÅR FINNS JAG PÅ BLOGG.SE, KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT! :D ...

Av jenkkan - 20 augusti 2011 01:41


Jag måste bara skriva snabbt att man märker väldigt väl på när jag bloggar kanske 1 gång om dagen än kanske 1 gång i veckan på statistiken. om ni skulle vara intresserade av att veta det liksom!  xD     - någon random bild bara för att! ...

Av jenkkan - 20 augusti 2011 01:36

Hellu! :) Skolan idag var tråkig, helt ärlig, idrotten vart det bara lite info i typ en halvtimma och på den andra lektionen vi hade skulle vi bara säga lite om oss själva, sen massa tråkiga lekar med 2:orna och 3:orna. Slutade vid 2, ,men eftersom...

Av jenkkan - 18 augusti 2011 22:40

Är på riktigt jävla piss humör nu ikväll, skolan var la helt okej, men kvällen har sugit mer än allt och alla. Var i för sig ute och gick lite med vicki, men efter det bara rasade mitt humör samman och jag blev skit sur. Kan inte bestämma hur jag ska...

Av jenkkan - 17 augusti 2011 22:29

Hej allesammans! ;) det har varit lite dåligt med update här idag, men vart i skolan ju, och måste säga att det gick bättre än jag trott ändå! Trodde ju verkligen jag skulle va helt ensam och hata stället. men inte det, som tur är var det snälla tjej...

Ovido - Quiz & Flashcards