j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av jenkkan - 11 augusti 2011 21:12

Heeellu! :) haha, inte igår! Men har ju som sagt lite bloggpause, skulle bara in och kolla lite vad jag har för bilder här på bloggen för ska nämligen skicka efter lite, så då tänkte jag att jag lika väl kunde skriva med! :)

Men jag säger bara en sak, jisses vad jag har tappat läsare, kanske inte så konstigt för den delen, men sen när skolan börjar då jävlar ska jag blogga. Och då kanske jag byter tillbaka till min gamla blogg med. Becca tjatade lite på mig och jag är ganska lättövertalad sååå det blir nog så! :)

Imon är det sista dagen jag jobbar, ska la bli skönt att slippa gå upp tidigt, i alla fall i 4 dagar, för sen börjar skolan! NERVÖS!

I helgen blir det till att va med fannie, imon i all fall, och kanske lördag! Sen får man se vad som händer söndag, måndag blir det hylte och tisdag halmstad, och onsdag börjar jag! :)

Men nu ska jag kolla bilderna! :)


Looove

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards