j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av jenkkan - 13 augusti 2011 16:31

Hellu alla sötisar! :)

Har precis kommit hem från samhället nu, min låtsaspappa hade tatt hem en jävlam assa pantburkar från sitt jobb som jag och min bror har pantat nu, det blev ju endel! Så JÄVLA PINSAMT!! :O

Plus att jag var tvungen att klä på mig och allt för att åka ner.. Jag och Fannie har sovit i 12 timmar inatt, och ah som ni kanske fattar då har fannie sovit här inatt. Hämtade henne med moppen igår så åkte vi och badade sen drog vi hit och käkade och duschade och så, blev en bra kväll tillslut! :)

För er som vill veta luktar det äckligt mycket chips i mitt rum bara för jag och fannie åt det innan. Det stinker verkligen!:( Men får väl vädra lite för nu snart ska jag byta lakan på min säng och diska, vilket jag egentligen skulle gjort igår, men vafasiken, orkade ju inte.. Sen ska jag duscha och sen tror jag Kajsa och Fannie kommer hit så ska vi fixa oss tillsammans sen ikväll blir det fest! Om allt blir som planerat vill säga!


pussss


-bild från söndags tror jag!  söta eller hur?

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards