j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg under juni 2011

Av jenkkan - 29 juni 2011 11:40

haha ojdå, det blev visst dålig uppdatering några fler dagar än planerat.. Men jag kan helt ärligt säga att jag inte har suttit  vid datorn mer än kanske 10 minuter per dag och då har jag bara kollat min facebook snabbt! 

men halmstad i lördags var la sådär, bättre än att inte göra någonting!

I söndags kom Kajsa hit, vi var och käkade på pizzan och träffade roligt folk, sen sov hon här. Min måndag började vid 9 av att jossa smsade och frågade om jag var hemma för hon var fast i ss, så jag cyklade och mötte henne vid skolan! :)  Kajsa stack rätt tidigt men jag och jossa sov till ungefär 2 innan vi sen gick ner till samhället och köpte glass och hon åkte hem. På kvällen cyklade jag och hannis ut till borlången och badade, sen blev det film och sova hos henne på kvällen/natten. Gårdagen gick till att va med ebba under dagen, var nere på hörsjöbadet och slappade. as gött!! :D

Sen på kvällen cyklade jag hanna och hennes kompis ut till borlången igen och badade. Asså det är ändå en bit att cykla dit från mig! ;O

Idag blir det att jag, hanna och hennes kompis, ska cykla ut till farmor i skeppshult. Blir niiice! (y)

Men först ska jag sola gärnet fram tills klockan 3 typ! :)


ha de gött i varmen!

Av jenkkan - 25 juni 2011 20:55

Tänkte bara meddela er om att det kommer va kass uppdatering ikväll och imon för nu drar jag till halmstad med bror o hans polare! Ska träffa sahra med, awesome! :D

Av jenkkan - 24 juni 2011 11:53

Sitter här och har precis sminkat mig och bytt om, det är dock bud på att byta om igen. Fan kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig, vill ha shorts, men det är ändå inte jättevarmt ute... Men det får nog bli det ändå (y) Men nu måste jag skynda mig lite tror jag, måste föna och platta håret inom en halvtimme. Eller ska jag göra det efter middagen? Hmmm. Det får nog bli så, orkar inte stressa för då blir det inte bra ändå!

Hopp, min midsommar kommer spenderas med familj på dagen och ikväll ska jag umgås med finfina vänner! :D(L)


 Vad ska ni göra idag? :)


Av jenkkan - 23 juni 2011 22:25

Är hemma från kusin min nu, det var trevligt! :D Nu mår jag däremot inte alls bra, mamma trodde jag hade feber, huvudet känns som om det ska sprängas när som och jag fryser som bara den. Ligger därför nerbäddad i soffan och kollar på skärgårdsdoktorn nu, ska fortsätta med det snart, tänkte bara lägga in 2 bilder från kalaset! :)


     - haha, jag ser ut som en kille på denna, men det är nog bara för jag har skjorta och uppsatt xd

 

puss (L)

Av jenkkan - 23 juni 2011 17:18

  

Och eftersom min dator är så underbart snabb så hinner jag inte skriva något just nu, ska åka nämligen. Men skriver ikväll! ;*

Av jenkkan - 22 juni 2011 22:19

Fyfan, jag är helt slut. Kom hem vid 8 någon gång, men då var det bara in i duschen och iväg till några vänner till familjen. Kom hem nyss och ska nu krypa ner hos mamma som jag inte träffat nästan någonting på hela sommarlovet, visst det har inte vart så länge, men om man säger att jag knappt träffat henne på  1½ vecka.

Och alla, jag kommer inte ha på min mobil ikväll, ni som smsa mig och så alltså, jag orkar verkligen inte, och just nu vill jag bara umgås med min mamma! :$


hoppas ni har det bra! (L)

Av jenkkan - 21 juni 2011 16:55

ÄNTLIGEN har det slutat regna,åska och blixtra, har gjort det sen jag slutade skriva det förra inlägget, vet inte riktigt hur länge sen det är. Har egentligen ingenting att skriva just nu, tror faktiskt jag ska vila lite innan jag ska fixa mig lite

 med inför bowlingen ikväll. eller när jag tänker efter så får jag se om jag vilar, tror inte jag vill det ändå. Visst, jag är riktigt trött. Men okej, jag ska inte skriva mer nu för eftersom jag inte har något vettigt att skriva så babblar jag bara på..


pusss

Av jenkkan - 21 juni 2011 16:48

  

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

  
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.

Ovido - Quiz & Flashcards