j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av jenkkan - 3 juni 2011 17:21

det ordet har jag använt många gånger idag alltså,  men det går liksom inte slita ut på ett ord som underbart! haha :)

Jag och fannie var ganska sämst igår, vi skulle ju ha disneymaraton, men gissa en gång vad vi gjorde?! Jo, vi somnade typ 14 minuter in i den 2:a filmen, så sjukt dåliga. Men snacka om det var skönt att sova eller, trots att det blev innan tolv! Vaknade runt halv 12 idag tror jag, så vi sov en himla massa timmar, men det var väl behövt kan jag ju säga. Jag har ju sovit riktigt dåligt på sista tiden så.. underbart! :D

Fannie åkte hem runt halv 4 tiden så då drog jag bort till alle och mange en stund, min kusin och hennes kille som är hemma över helgen från stockholm! Kul att träffa dom, och jag längtar som fan tills jag ska dit om 17 dagar! :)

 

- jag och alle på min 15-års fest. :) alltså ganska gammal!!!


En till sak som är underbart idag är att min fasters man är här idag och lagar min moped! Jag vet inte om han blir klar idag eller inte, men ändå fantastiskt underbart att den snart går att köra igen! (y)

Nää, men nu ska jag ta och gå ut i värmen innan min mamma kommer hem så jag kan tjata lite på henne om skjuts så jag och fannie kan åka och bada! :)


ha det gött sötisar! (L)

Ovido - Quiz & Flashcards