j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av jenkkan - 21 juni 2011 16:55

ÄNTLIGEN har det slutat regna,åska och blixtra, har gjort det sen jag slutade skriva det förra inlägget, vet inte riktigt hur länge sen det är. Har egentligen ingenting att skriva just nu, tror faktiskt jag ska vila lite innan jag ska fixa mig lite

 med inför bowlingen ikväll. eller när jag tänker efter så får jag se om jag vilar, tror inte jag vill det ändå. Visst, jag är riktigt trött. Men okej, jag ska inte skriva mer nu för eftersom jag inte har något vettigt att skriva så babblar jag bara på..


pusss

Av jenkkan - 21 juni 2011 16:48

  

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

  
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.

Av jenkkan - 21 juni 2011 15:51

Nu är jag och min kusin själva hemma hos henne. Var nere i vällingby och shoppade lite innan, fan va jag ångrar nu att jag inte köpte en blus jag provade. den var as fin, eller okej, kanske inte as fin, men jag gillar verkligen den. Så får nog ta och köpa den snart!! Plus att jag provade ett par shorts med, brukar inte gilla att köpa nya shorts, men gillade dom som fan. aja, köpte i alla fall två par vanliga svarta tights, och en svart bh.

Tror jag och alexandra ska kolla på pippi långstrump nu, hihi, mogna vi är va? :D

Och juste, jag tror inte det blir grönalund ikväll, eller jag vet att det inte blir det, för det kommer små regnskurar hela tiden. Så vi har bokat bowling i Kista istället, så det blir nog kul det med! (y)

Men jag skriver senare.


take care


Ovido - Quiz & Flashcards