j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av jenkkan - 4 juni 2011 00:13

Nu ska jag bara duscha och sen sova!!! Men ville ändå säga att jag kom hem nästan nyss från att ha varit och fiskat med jossa och hanna, men inte fick vi någon fisk, dom jävlarna bara lekte med oss och var dumma!! :(

Fast det var kul och mys ändå, något som däremot var omysit var att åka hem på min halvlagade moped när det kommer en älg och är osöt! haha, men jag överlevde, och som sagt ska jag snart sova nu.

Måste upp aaaas tidigt imon och packa, för det orkar jag inte nu och aah, därför måste jag göra det tidigt imon. Kanske inte har sagt det men ska till Danmark imon och vara där tills Söndag förmiddag! :) Det är någon släktfest, alltså på min låtsaspappas sida, så aah.

Men vi hörs antingen imon bitti eller på söndag!


ha det underbart alla! :D


 

- riktigt, riktigt gammal, men vi 3 i alla fall! Asså, mer än 1 år gammal när jag tänker efter! Men det är underbart med gamla bilder eller hur?! :)

Ovido - Quiz & Flashcards