j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av jenkkan - 11 juni 2011 19:56

Sitter här med fannie nu, och hon äter upp våra cheesebolls som vi skulle ha inatt när vi kommer hem! Men nejnej, dom ska tydligen ta slut innan dess..  Men aja,då får vi la äta chips när vi kommer hem inatt! Fast det är inte lika gott, men fannie lovade nu att hon skulle spara resten till inatt. Det är typ lite mindre än halva påsen, så vi klarar oss en liten stund! (a)

Vi har ju dock inte ritkigt bestämt vad vi ska göra ikväll, eller jo, chillfesta med roligt folk blir det! Men när och var är fortfarande ett mysterium! ;)

Nu ska jag platta mitt hår, eller jag ska nog be fannie göra det för jag tycker det är tråkigt! 

    

J0o föresten, min moped är ännu mer sönder nu än innan, skulle hämta den hos Becca idag, den dog halvvägs hem och sen när dom försökte starta den åt mig rök hela kicken av, sååå. det blir storrenovering på mopeden nu snart!


ta vara på natten ungdomar, och gamlingar med! ;)

Av jenkkan - 11 juni 2011 12:30

Godmorgon! :)

Sitter här nyvaken nu, eller har legat en stund i sängen och vaknat till lite. Jahja, första helgen på sommarlovet idag då. Ska jag vara ärlig hoppas jag på lite fest!! :) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, men det återstår la att se! :)

hehe, kände nu att detta inlägget var så sjukt nödvändigt alltså! ;)


take care

Av jenkkan - 11 juni 2011 03:19

jahoppp, klockan är halv 4 snart och jag kom hem för, typ 15 min sen? som mest typ. men ah, i alla fall så har min dag varit super bra. visst var det riktigt jobbigt att skiljas från klassen, och det rann tårar ner för kinderna på många idag!  Men dagen på liseberg har varit hur underbar som helst, natten nu har mest vart rörig, men ändå kul! haha, i slutet gick jag mest runt med dennis och snackade en himla massa!

Nu ska jag sova och imon väntar första riktiga dagaen på sommarlovet, eller egentligen är det ju bara helg, så första riktiga dagen på sommarlovet är la typ måndag? Men aja, hoppas det händer något kul imon i alla fall! :)


pussssss ;*


- ÄLSKADE, UNDERBARA 9E 08-11    

Ovido - Quiz & Flashcards