j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av jenkkan - 19 juni 2011 23:23

   23e bilden: En bild från i somras. - jag & mamma i Kroatien

   24e bilden: En bild som gör dig glad.
 

25e bilden: En person som alltid gör dig glad. -Sahra, min fina lilla kaka! (a) haha, jag saknar dig riktigt mycket! :(

Av jenkkan - 19 juni 2011 23:17

Jag har ju nämt innan att jag drömmer konstiga drömmar och sover väldigt dåligt, det har gått bra ett par veckor nu, men inatt drömde jag något läskigt, alltså, kanske inte jätteläskigt egentligen, men när jag vaknade inatt var jag rikigt rädd, var till och med tvungen att sätta på en tecknad film att somna till för att jag inte skulle tänka på min dröm jag vaknat upp ur. jobbigt faktiskt. Drömde konstigt för någon dag sen med, men då var det inget läskigt. Usch, jag hoppas inte att mina konstiga drömmar och att jag ska sova dåligt börjar igen. orkar inte med det om jag ska vara ärlig!

Nu ska jag starta igång lite skön musik, och slappa här lite innan jag ska sova. Imon bär jag av till Stockholm i några dagar. Ska bli riktigt kul! :D Tror jag tar med mig min dator, så ni får nog någon uppdatering tror jag! :)


pusss

Ovido - Quiz & Flashcards