j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg under mars 2011

Av jenkkan - 31 mars 2011 22:39

Idag blev det inget bloggande visst, men fyfan vad jag har hatat denna dagen, varit skit trött, haft huvudvärk, och mitt humör har vatt helt konstigt. Sen lite annat mer privat, och liksom nu ikväll, jag började nästan lipa för jag inte ville städa mitt rum så min mamma var tvungen att hjälpa mig?! Inte precis normalt, men ah. Jag är liksom sån, som många gånger kan vara nära på att börja gråta, men aldrig gör det typ, har  väldigt svårt för att verkligen gråta ut. vilket kan vara jobbigt för när jag väl gör det då tar det aldrig slut typ! :o

Men nog om det nu, hade min engelska debatt idag, inför liten grupp då såklart! Fick vg, så är la helt okej, hade fan kunnat lära mig det lite mer utantill och så, men men. Nu funderar jag faktistk på att sova, för hade tänkt att gå upp tidigare imon och fixa mig lite för skolan, haha, får la se hur det blir med det!


godnatt!

Av jenkkan - 30 mars 2011 19:59

Heeejsan! Sitter och kollar på one tree hill, haha, blir ni förvånade? :) Dagen har spenderats i skolan och efter det i sängen, höhö.. Jag är skit trött idag, så har typ sovit hur länge som helst! :o

Och jag orkar verkligen inte blogga just nu. har liksom inget intressant att skriva!


hoppas ni har haft en bra dag!

Av jenkkan - 29 mars 2011 22:20

Har precis pratat med underbara kajsa i telefon nu, underbart! :D Är verkligen jätteglad just nu, och jag längtar tills denna helgen och måndag!

Träningen idag gick la inte jättebra, men kul ändå!

Ska sova nu, sen upp lite tidigare imon så jag kanske hinner plugga lite på fysiken eftersom jag aldrig gjorde det innan för jag fastnade här! (a)


godnatt!

  -haha, snacka om ett bra minne! :D


Av jenkkan - 29 mars 2011 17:59

 

Blev en bild på mig som ni kanske ser, tagen för ungefär 1 år och 1 månad sen, det var en väldigt konstig tid i mitt liv, men ärligt så saknar jag den tiden, mycket.

Av jenkkan - 29 mars 2011 17:25

Fysik är ändå inte det roligaste som finns! och jag har prov imon, vilket kommer gå åt helvete med tanke på min närvaro på fysiken.. Eller jag har ju varit där, men jag har liksom inte  hängt med eller så, har suttit och tänkt på annat. Vilket jag får lida för nu, men det är helt okej! ;)

Skolan idag var så seeg, har haft huvudvärk hela dagen, not fun at all!

Väl hemma från skolan innan så somnade jag direkt typ. Nu satte jag mig bara vid datorn för jag kände ett litet behov av att läsa några bloggar som jag måste läsa dagligen! :)

Nu hade jag däremot tänkt att fortsätta plugga lite på fysiken! :)


hare gött!

Av jenkkan - 27 mars 2011 22:04

Tänkte bara berätta att jag lever, skrev faktikst ett inlägg inatt men det försvann så jag orkade inte skriva ett nytt, men har inte suttit något vid datorn idag, ehehe, har  bara suttit framför tv:n  och kollat på första säsongen av one tree hill! :D  älskar det som fan! (a)

sitter faktiskt och kollar på det nu med, så jag ska faktiskt sluta skriva nu, men festen igår var lyckad och jag hade trevligt! :D Tog inga bilder, men några andra gjorde det, så kanske tar från någon annan om jag får. Men jag skriver mer imorgon, vill kolla på mitt kära one tree hill nu. hahah :$


hoppas ni har haft en bra dag!

Av jenkkan - 26 mars 2011 16:54

Nu sitter jag här och taggar med lite cider. Ska alldeles snart platta mitt hår, sen kommer ebba och hennes mamma hit om 35 min och hämtar mig och oliver, så ska vi ner till festen! Asså nu när jag sitter här med musik och lite så är jag faktiskt taggad! :D

Jag vet att bloggningen varit dålig idag, men var i gislaved, köpte ett par strumpobyxor, sen har jag bara tagit det lugnt idag. Men nu ska min bror sitta här, så jag skriver inatt eller imon. Och då ska ni få ett inlägg om göteborg med! :)


pusss & Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards