j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg under mars 2011

Av jenkkan - 25 mars 2011 21:05

Sitter i min kusins säng nu, hon är duktig och städar hennes rum, sen ska vi kolla efter kläder som hon ska ha på sig imon på min fasters fest! ;) Själv har jag inte en aning om vad jag ska ha på mig, eller jag har funderat på lite olika saker, men får väl se imon. Jag och hanna, min kusin då, ska nog kanske fixa oss tillsammans, så det blir nog kanon bra! (y)

Nu ska jag se ifall jag hittar någon fin bild på hanna som jag kan lägga in, eheh! (a)

jag skriver senare när jag kommer hem ikväll, om jag inte skriver mer snart, för hannas tangentbord var jävligt skönt att skriva på! :O 


ha det bra suckers! (a)

  - Min fina kusin! :)


Av jenkkan - 25 mars 2011 16:55

 

Det fick bli en gammal bild på mig av den anledningen att jag faktiskt funderar på att slinga mitt hår och så som på bilden! Fast kaaanske lite ljusare! :)

 

  

Haha, bilden på min bror är också från i somras, men tror inte jag har lagt upp den någon stans innan så därför jag valde den! ;)

 

 


Av jenkkan - 25 mars 2011 16:49

Var så sjukt trött efter att jag kom hem från Halmstad med mamma, så vid kvart över 1 gick jag och la mig och vaknade vid halv 4! :) Ganska soft att sova ändå! hehe. Men Halmstad gick bra, och jag lämnade tillbaka en t-shirt som jag köpte igår,  ångrade mig med den, och tyckte den satt jättefult på mig! Men hittade i alla fall ett par jeans på BikBok och 3 par trosor på H&M!  får se om jag lägger in bild på jeansen sen.

Ikväll blir det att gå till kusinen, så ska vi basta och kollar på film. trevlans! Och imon är det släktfest för min faster. Tror det blir niice, hehe, våra släktfester eller vad man ska säga brukar oftast vara väldigt roliga! Så det blir nog denna också! :)

Nu ska jag däremot göra ett nytt inlägg med den dagliga bild listan, ni får både för dag 2 och 3 idag eftersom jag inte hann lägga in någon igår! :)


pusss

Av jenkkan - 25 mars 2011 08:38

Hejsan! :) vet att det inte blev något bloggande igår, men som ni kanske vet så var jag ju i Göteborg hela långa dagen! :) Dagen blev väldigt lyckad och ska faktiskt få ett eget inlägg sen! (a)

Nu måste jag sminka mig lite och sen ska jag och mamma åka vidare till Halmstad och shoppa lite! :)


take care!

Av jenkkan - 23 mars 2011 22:31

Tjena moss! :D Sitter hemma hos fannie nu, men hon är och duschar och egentligen plattar jag håret, men passade på att blogga lite nu! :) skulle ju egentligen sovit hos kajsa, men så hade jag och fannie också snackat om det och kajsa hade jätteont i magen så då körde mamma mig hit och så har jag och fannie varit och kollat på fotboll. Men det var så sjukt kallt så vi gick hem till henne efter typ 20 minuter.! (a)

Vi har faktiskt varit så duktiga och skrivit färdigt utvärderingen på hemkunskapen, så den ska vi lämna in imon! hoppas den blev bra! :o Dessutom är jag fett taggad på att åka till Götet imon!!!! :D

Men ska platta klart mitt hår nu så jag slipper hålla på så mycket med det imon bitti!


sov gott alla! :)

- hihi, rotar lite i fannies data!

 

Av jenkkan - 23 mars 2011 15:32

Hellu allesammans! :) Just nu ligger jag i mjukiskläder i mammas säng och kollar på top model, skulle egentligen varit på spexmöte just nu, men asså, jag är inte på bästa humöret just nu, så jag orkade verkligen inte!

Skolan annars idag har la varit som andra onsdagar, vilket betyder, sega förmiddagar, men bra eftermiddagar! ^^

Sitter och smsar med min lille kajsa just nu, kanske blir att jag ska sova där inatt. Eller just nu verkar det som jag ska det. Sen imon blir det ju Göteborg på skolrea, eller alla niorna på skolan ska dit, så det blir nog kul! (Y)


ha en fortsatt bra dag! :)

 

Av jenkkan - 22 mars 2011 18:21

   - Det får bli en bild på Kajsa, mig och Kajsa! :)

Av jenkkan - 22 mars 2011 17:53

Lyckades ju inte så bra med den dagliga listan på min förra blogg, så här kör  vi ett nytt försök fast en bildlsita! :)


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någondu tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Ovido - Quiz & Flashcards