j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av jenkkan - 19 mars 2011 22:47

Just nu lånar jag vicki, även kallad vitt lögnens iPhone. Har inte hunnit blogga något idag eftersom vi har firat oliver typ hela dagen. Jag tycker det är lite smått jobbigt att skriva på denna iPhonen. Fast okej nu sa vicki att jag var tvungen att skriva att det är en iPhone 4 x) men vi hörs inatt eller imon, så får ni lite bilder med! :)

Av jenkkan - 19 mars 2011 10:37

Detta blir bara ett snabbt inlägg för gästerna kommer snart! :) Vi ska nämligen fira min bror hela dagen eftersom han fyllde 17 i tisdags! Så nu på förmiddagen kommer ena sidan av släkten och sen ikväll kommer andra sidan! (y)

Kan ni tänka er att jag gick och la mig vid kvart i11 igår kväll eller? Inte dåligt för att vara mig och en fredagskväll, dessutom så hade jag redan sovit i ungefär 1 timme på soffan, så man kan ju säga att jag hade sovit sen klockan 10 typ!

Vaknade sen vid 6 i morse av att jag hade glömt stänga av mitt alarm på mobilen! -.-  Inte så lyckat om ni frågar mig, men nu måste jag dra mig!


Ha en bra dag alla!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards