j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av jenkkan - 21 mars 2011 21:44

tjabba, som ni kanske har märkt så har jag inte hunnit blogga idag. Har faktiskt inte suttit något vid datorn. Har precis duschat efter Kick 'n boxen med vicki, galet, idag var det jobbigt. Eller asså vi körde ju som vanligt, men det var allmänt jobbigt idag för mig bara! Menmen, sådana dagar har la vi alla! -.-

snyyygggging jennifer, nyduschad och allt! xD

 

Skolan gick hyffsat snabbt idag  faktiskt, Spanskan var så sjukt kul,eller okej, jag kanske inte ska överdriva, men jag, Jossa, och Fannie satt inne i biblan, och vi hade i alla fall roligt! :) Bjuder som bara den på bilden!

Resten av skoldagen rullade på som vanligt, eller asså det var meningen att vi skulle haft Box på idrotten idag, så jag har gått och varit helt taggad hela dagen, men så hade hon inte fixat musik eller vad det var! Så vi skulle ha det nästa vecka istället, så soft liv! (a)

Nu måste jag däremot sluta blogga, för vi har nämligen biologiprov imon! HEJ IG!! Men jag får väl skylla mig själv att jag inte har pluggat mer, men asså jag vill så jävla gärna få vg på detta provet, minst då. Men får la nöja mig med g, förhoppningsvis får jag det iallafall! :o det handlar typ om hjärnan för er som vill veta det med!

    

Vi hörs la kaaaanske senare, annars imon!


sov gott!:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards