j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av jenkkan - 22 mars 2011 18:21

   - Det får bli en bild på Kajsa, mig och Kajsa! :)

Av jenkkan - 22 mars 2011 17:53

Lyckades ju inte så bra med den dagliga listan på min förra blogg, så här kör  vi ett nytt försök fast en bildlsita! :)


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någondu tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Av jenkkan - 22 mars 2011 17:39

Tjenixen! :)

Var nere på klädhörnan, typ nyss, och hittade både ett linne och en blus/skjorta som jag ville köpa! Men så kom jag på att jag ändå ska till Göteborg på torsdag och till Halmstad på fredag! så tror jag väntar tills då! Men asså fatta ni hur sjukt shoppingsugen jag är eller?! :O

Skolan idag var soft, hade bara 4 lektioner, och på håltimmen låg jag, jossa och fannie ute i solen och stekte! men tror inte vi fick någon färg! (a)

  mmmh, asså jag har börjat lyssna på en massa musik som jag typ lyssnade på för något år sen, så nu sitter jag med dead by april i örnonen, ganska soft liv ändå! :)


take care! ;*

Av jenkkan - 22 mars 2011 10:11

Sitter i skolan nu, har typ nyss haft biologiprovet!! Gick väl inte överdrivet bra, men förhoppningsvis G i alla fall. :). Rebecca tycker jag ska köpa en egen iPhone istället för att låna Marinas, haha men alltså jag har faktiskt funderat på att köpa en, men just nu har jag inte pengar och dessutom kan jag inte bestämma mig. Men om jag ska köpa en blir det först när jag fyllt år i augusti -.- men nog prat om det.. Kommer inte på något vettigt att skriva så vi hörs när jag kommer hem, har föresten dans inför spexet en timme efter skolan. Men ha en bra dag alla!;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards