j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av jenkkan - 17 mars 2011 22:27

Nu ska jag skriva en utvärdering på mitt och fannies egetplanerande av lektion och genomförande av lektion i hemkunskap, sen sova! :)

 

GodNatt alla fina! :)

Av jenkkan - 17 mars 2011 15:35

är hemma från skolan sen en halvtimme tillbaka! har hunnit dammsuga, *stolt*

sitter med musik i örnonen nu, Melissa Horn, älskar texterna i hennes låtar alltså! vet att många av mina kompisar aldrig skulle lyssna på sån musik, men asså ge det en chans, hon är as duktig! :)

Proven idag gick la sådär, får ju först reda på dem senare på terminen, men jag klantade till mig hela tiden under det muntliga nationella! -.-

Badet och idrotten gick med bra, men hittade aldrig mina shorts! synd där va!! Nu är jag däremot helt trött efter att ha varit i klor!

- jag och fannie efter badet


Nu hinner jag däremot inte skriva mer, för måste fixa en sak innan jag byter om, och sen sticker jag iväg till barngympan, sen blir det bara hem och byta om igen om ner på bodypump! (Y)

 

vi hörs ikväll   

Av jenkkan - 17 mars 2011 07:40

okej, har precis packat färdigt väskan, eller jag är nästan klar, hittar ju fan inte mina pumashorts, vi har ju både idrott och bad idag så jag måste ha ett par shorts till idrotten och ett par till badet, eller kanske jag egentligen inte behöver, men jag vill det i alla fall! Så detta inlägget blir inte speciellt långt för jag måste hitta pumashortsen! :o

men men som sagt, så har vi både idrott och bad idag, helt okej, men bad är la inte jättekul, men måste ändå vara med så jag har en chans att få MVG i idrott! :)

Har även kängurumatte idag och nationella i matte, taldelen! iiih, nervös!

men nu hinner jag inte skriva mer, så vi hörs seare idag, dagen kommer bli stressig, men tror jag hinner få in något inlägg i alla fall! :)


ha en bra dag alla!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards