j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av jenkkan - 13 juni 2011 17:46

Tjena hoppsan allesammans! :) Sitter i hylte just nu hos mig låtsasfarmor, men hon är iväg på något möte, så har hela hennes hus för mig själv, eller det är klart de 3 hundarna är ju här med, så helt ensam är jag ju inte! :) Tror vi ska fixa ut lite bilder och så när hon kommer hem för hon har skrivare här och det är lite bilder jag vill ha ut från min kamera! haha :)

Ena hunden, Ebba, sitter i mitt knä just nu och typ trycker in sin tass i mitt lår, gör lite ont, men aja.

Idag har jag bara städat hemma och bakat lite tigerkaka, vet inte om den blev god för hann aldrig smaka innan jag åkte, men det får vi väl hoppas att den blev, gjorde två stycken så min moster ska få en för hon var så snäll och körde runt på mig i fredags! :)

Kan tyvärr inte lägga in några bilder här eftersom jag inte har några bilder i hennes dator, eller föresten så kom jag på nu att jag har med min sladd till mobilen så kanske att ni får någon bild från helgen senare ikväll.

Nu ska jag se om någon av hundarna vill leka lite, haha, fördriva tiden med något! :)


pusssss

Ovido - Quiz & Flashcards