j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av jenkkan - 2 juni 2011 20:47

  Jag är fullt medveten om att bilden är väldigt ovacker, men alltså, denna tiden i mitt liv var riktigt bra, det var sommar, jag skulle börja åttan, (2009), jag väljer nog faktiskt att inte gå in mer på varför jag saknar just denna tiden, men det var innan endel saker hände!

Av jenkkan - 2 juni 2011 20:35

jaaa, men alltså vad ska man göra när Fannie är så sjukt jävla snabb och absolut kommer hit när vi besämt att hon ska sova här?!  ;o

Aja, vad ska man göra, Fannie kanske inte är världens snabbaste, men hon är ändå en av världens underbaraste! :D Här får ni lite smakprov från alla bilder vi tog igår, fler hittar ni på fannies blogg! Och senare här! ;)

 

- asså denna bilden är sååå jäävla rolig!!!!

     

Mångamånga fler bilder togs, men orkar inte lägga in fler, men visst är  vi seriösa?! Nej, men liksom det är faktiskt tråkigt att vara seriös på kort, och plus om man är oseriös på kort kan inte människor säga att man ser ful ut för då gör man ju ändå det med flit!! ;) smart av mig va!!


Har precis suttit uppe hos min bror i typ någon timme och lekt med hans iPhone 4, jag kan ju lova att han har jääättefina bilder på mig nu... verkligen.. hahaha.. (a) Men jag kunde inte låta bli att ta en massa fula bilder, as roligt ju!

Nej, men nu ska jag ringa fannie, hon måste faktiskt komma nu för jag har lite smått tråkigt. Juste om ni inte visste det så var vårat tält as snett inatt! så nu vet ni det med!


pusss på stjärten!

Av jenkkan - 2 juni 2011 13:49

Sitter nere i soffan och kollar på tv nu, kom hem från burseryd innan någon gång, haha, vet ine vad klockan var, men har hunnit duscha och sätta mig här i alla fall! :) Är riktigt trött, blev tältning och har sovit i ca 2 timmar, men kul hade vi i alla fall, och så fort fannie skickar bilderna lovar jag att ni kommer få er ett gott skratt!!! XD

Nu ska jag vila lite sen ska jag och mamma till gislaved på släktkalas, efter det blir det att träffa fannie och se vart kvällen för oss. Eller något sånt! ;)


pussss

Ovido - Quiz & Flashcards