j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av jenkkan - 1 juni 2011 17:26

Dagen har varit helt perfa, började med 1 mil stavgång/joggning med fannie, sen ut till borlången och bada med finfina tjejer! kanske ska lägga till att bara hanna och fannie badade, det var så jävla kallt! :O Har precis duschat nu, ska städa lite sen åka ner till frisören och fixa det ojämna på håret, IKVÄLL BLIR DET TÄLTNING MED SAMMA FINFINA TJEJER! :D(L)


alla bilder som kommer nu är tagna från FANNIES blogg! enjoy! :D


 

- ni kan ju gissa vilken dricka som är min!! (a)

       

 

 

-medans hanna och fannie badade..

   

-satt jag och njöt av tjocktröja och byxor! xD

       

-första gången ni ser mig göra tummen ner på ett kort? brukar ju vara tvärtom!

     

- kan ju säga att efter denna bilden togs blev en jävla skrattattack från min och jossas sida!!! :D

 

-avslutar med en finfin bild på mig! ;)


puss allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards