j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av jenkkan - 14 juni 2011 23:23

Heej allihopa! :) Nu ska jag snart börja packa lite smått eftersom jag åker till min fina kusin Denice imon, så kan meddela er nu att ni inte får  någon uppdatering förens på fredag någon gång!

Men anledningen till att jag faktiskt satte mig vid datorn nu var för att jag har lovat mamma jättelänge att jag ska lägga in bilder i datorn från när vi hade spexfoto i skolan, hon vill typ lägga in bilder på facebook eller något, vilket hon redan hade gjort idag såg jag.. pinsamt! Okej jag har la andra bilder på mig där, men tycker det är lite pinsamt ändå. haha.

Och eftersom jag ändå sitter här och har lagt in bilder från spexfotot i skolan kan ni få en bild på min klass och en på mig.

Kanske att ni får en på mig från skolavslutningen med.

  en liten fråga bara, varför i helvete klippte jag av mig håret, jag tycker inte det är fult nu, men asså, det är ju mycket lättare att fixa det och så när det är långt, och jag passar nog bättre i det?! :O

  -från skolavslutningen.


Nu ska jag ta och packa lite, måste leta fram en bikini jag kan ha som jag inte är försiktig om, vet vilken jag ska ta, måste bara hitta den. haha,


godnatt och ha det gött tills nästa gång!

Ovido - Quiz & Flashcards