j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av jenkkan - 16 augusti 2011 22:23

Har nu bestämt vad för kläder jag ska ha på mig imon, TROR JAG! haha, kommer säkert hinna ändra mig. Men har även bestämt mig för att ta den bruna väskan jag köpte idag, inte för jag vet vad jag ska ha med mig första dagen, men aja! ser kanske lite bättre ut om man har med sig en väska! Kommer stressa som fan imon även om jag kommer ha god tid på mig, så ska lägga mig nu så jag i alla fall orka upp till halv 6 -.-


godnattt! :)http://admin.bloggplatsen.se/blogga/inlagg/skapa-inlagg/typ-text/kontrollsumma-1c8e4cc8ee18b91a1cc0ab33a84bc341/

Av jenkkan - 16 augusti 2011 19:47

Haft en bra dag, och hunnit med mycket. Vart både i göteborg och halmstad! Var och kollade på skolan idag, fint va det. mysigt! :)  Börjar ju imon, är gaaanska nervös om man säger så!

Har precis ätit nu, bakpotatis med olika röror! (y) Ska sätta igång en maskin tvätt nu och sen åker jag till burseryd och hämtar fannie sen drar vi och badar! :)

Hörs ikväll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards