j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av jenkkan - 5 juli 2011 01:16

Tjena allesammans, sitter just nu och lyssnar på Veronica Maggio. Har precis haft ett lite gräl med bror min. Om vart jag sak sova inatt, för jag ska ha fläkten inatt, men då vill han ha öppet fönster, men det vägrar jag eftersom jag har fjärilsfobi som fan, och blablabla, men det fixade sig och jag fick som jag ville! Alltså både fläkten och stängt fönster! (y)

Har  vart hos lilla hanna ikväll och kollat på film, Saw 2. Trodde jag hade sett den innan, men märkte att jag inte hade det. Tycker ändå att dom filmerna är bra, men han som kommit på dom är ju typ helt jävla psyksjuk, hur kommer man annars på sånt liksom?! :O aja, nog prat om det, nu ska jag kolla runt lite bloggar :)


pussss


Ovido - Quiz & Flashcards