j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av jenkkan - 14 juli 2011 23:51

Tjeeena i stugan! :)

Det har visst inte blivit något bloggande idag, men vaknade la runt 12 halv 1 någon gång och kände mig helt utvilad och glad.. Tills jag kollar ut genom fönstret och får se en jävla massa regn, som dessutom har fallit från himlen hela jävla dagen!! vart är sommaren egentligen? Jag har liksom inte lust att börja skolan likblek... :(

Aja, det blev bara att städa rummet och duscha lite snabbt sen fixa sig och så vid5 gick jag till Annie eftersom vi skulle ha en återträff med den gamla fotbollslaget, as kul var det faktiskt att va samlade alla igen! :) Vi käkade gott och lekte lite lekar. Sen gick jag och Ellen till Hanna och satt och tjötade och spelade kort med henne. Kom hem nu för bara en liten stund sedan. Funderar nu på om jag ska packa lite inför imon innan jag lägger mig eller om jag ska lägga mig i sängen och spela lite Xbox! (a) Haha, tönt här vafan!

Imon för er som undrar ska jag först till sannarpsbadet med min kusin och min låtsas farmor, hehe, skojs!! Sen ska jag till Ebbas stuga i havedal antingen imonkväll eller på lördag förmiddag, får se lite hur det blir. Men ska i vilket fall försöka blogga lite! :)


pusssss

Av jenkkan - 14 juli 2011 01:19

Skrev visst aldrig mer igår, men det var för att det blev aldrig att jag kom hem igår efter hanna, sov där och vaknade upp i hennes säng vid halv 12 idag. Sen har jag inte rört en dator på hela långa dagen, har nämligen rensat klart min garderob, asså kan ni fatta att det tog sammanlagt 3 ½ timmar?! :O

Så jävla jobbigt var det, och jag slängde inte ens mycket kläder, illa! aja, sen har jag hanna, hennes mamma och hennes mormor vart på bilbingo.Tyvärr vann ingen av oss eftersom edt var så mycket folk där idag. Men det var kul ändå faktiskt, det tyckte inte dom andra, men det tyckte i alla fall jag. Nu kom jag nästan precis hem från hanna efter att ha suttit där i lite mer än en timme och spelat kort med henne. Mohhaha, gissa vem som vann mest? haha, jag vet faktiskt inte, tror det var ganska likt!! :)

Just nu är jag däremot inte på alls bra humör,trött, sur och så. Vilket inte är kul alls, så nu ska jag ta ut det på en film med min bror.


sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards