j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av jenkkan - 10 juli 2011 18:23

hellu :) Hoppas allt är bra med er, med mig är det sisådär idag ,eller det är ju bra så, men har vart lite små irriterad. Har vart och klippt gräs hos ett par släktingar. (y) Ska snart käka nu och sen ska jag bort till lilla hannis och lella och kolla film, vet inte vilken det blir, men ska ta med mina sawfilmer i alla fall! :)


pusss

Av jenkkan - 10 juli 2011 02:03

Tjeeeenare! ;) Kom hem nu, eller jag var hemma och vända innan men stack ut och träffade jonathan i typ 15 minuter :)

Annars ikväll har jag vart i anderstorp hos klara med lite andra tjejer, det var trevligt! :) Satt mest och drack och tjötade en massa! (Y)

Igår vart det fest på annat håll, också trevligt, :) Alla de andra dagarna jag inte skrivit kan jag inte säga vad jag gjort för kommer inte ihåg när jag skrev senast, så vet liksom inte vad jag gjort sen sist! ^^

Men imon blir det nog bara att vara hemma och slappa, kanske träffa någon polare lite och så :)

Nu ska jag antingen glo tv, spela the sims 3, eller sova.. hmm. måste fundera på saken.


pussss

Ovido - Quiz & Flashcards