j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av jenkkan - 2 maj 2011 21:02

Har precis kollat på totalblackout, så jävla gött program om ni frågar mig!!

Mår sådär just nu, lite illamåenden, men måste till skolan imon hur jag än mår, för måste på so:n imon eftersom vi har något grupparbete och jag måste vara där imon för det typ är sista dagen vi kan göra våra städer som hör till uppgiten vi ska göra sen! Hoppas jag mår bra imon i alla fall, jobbigt att vara i skolan när man mår dåligt!

Nu ropar mamma på mig att hon ska säga något, hmmm.. undra vad! :o


take care

Av jenkkan - 2 maj 2011 13:47

Blev ingen skola för mig idag, så just nu ligger jag i min säng och kollar på pokémon 3 filmen, hehe, mys. Har även kollat på one tree hill idag, ovanligt?! ;)

Tror jag ska vila lite snart, har suttit och läst massor bloggar nu med!

juuuuste! Jag ska kolla på Rasmus på luffen sen, för har aldrig sett den!! :o Tror jag inte i alla fall, eller? alltså jag vet inte, men tror inte det, så ska faktiskt se den sen! 


puss

Ovido - Quiz & Flashcards