j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av jenkkan - 18 maj 2011 23:21


Melissa Horn- Lät du henne komma närme


jag vet inte varför eller när, men jag har verkligen fastnat för melissa horn, hennes texter, hennes röst. Me like! (y)

Av jenkkan - 18 maj 2011 23:08

    

hehe, blev en kändis visst, Sophia Bush- spelar bland annat Brooke i OneTreeHill! Hon är skit snygg enligt mig!

Av jenkkan - 18 maj 2011 22:56

  Just nu är jag väldigt glad på denna fina flickan! :) Dels för at hon har tagit bort låset på sin blogg så jag kan läsa den igen, och dels för att hon någon dag ska hjälpa mig att fixa designen här på bloggen! :) Och Rebecca, du är så jälva fin! :D Checka in hennes blogg  HÄR! Jag lovar, älskar bloggen, ni ångrar er inte om ni klicka in! ;)

Samtidigt just nu smsar jag med Becca, inte samma som nyss då, utan Lilla bexx i stenungsund! :D längtar till helgen nu! Kommer bli bäst! :D

  Bild i repris, men ni får förhoppningsvis se någon ny efter helgen, denna är tagen den 1 april by the way!

Ovido - Quiz & Flashcards