j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av jenkkan - 4 maj 2011 22:20

Fysiklektionen innan idag var snabbt över, och det var även resten av skoldagen. Väl hemma vid 4 efter spexmötet var jag helt slut, kommer inte ens ihåg vad jag har gjort idag på eftermiddagen!! :o

Vilat lite i alla fall, och städat i för sig! hmm.. har alltså varit lite duktig! ;)

Nu ska jag däremot se om jag kan få mig lite sömn, imon är det torsdag och snart är det helg! IGEN :D


pussssss

Av jenkkan - 4 maj 2011 11:18

Sitter på en fysiklektion just nu och har allmänt tråkigt, eller jag kom nyss hit så ska väl kanske inte säga så mycket. Men vi ska i alla fall skriva en uppsats om Kärnkraftverk. Så det blir nog ändå inte jättetråkigt att skriva om det eftersom det varit ganska aktuellt nyligen, väl? :O

  - bild från google-

Nu måste jag sluta skriva, min lärare kommer!! inte för jag tror han bryr sig speciellt mycket, men kanske ska börja med arbetet eftersom det snart ska va klart!


pussss

Ovido - Quiz & Flashcards