j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av jenkkan - 3 maj 2011 21:02

Nyduschad och fräsch sitter jag nu nerbäddad i sängen och kollade på Desperate Housewives. Love it! :D(L)

Hade faktiskt tänkt att stänga av datorn nu för kvällen. Ska sova när programet är slut, och jag måste verkligen få sömn inatt! Men jag hoppas ni alla har haft en bra dag!


pussss

Av jenkkan - 3 maj 2011 16:46

Asså, jag har varit helt fastklistrad framför datorn sen jag kom hem från skolan, vid 2!!! det är fan nästan 3 timmar, ska lämna datorn nu, OMEDELBART! efter jag skrivit klart i alla fall. Nej men asså seriöst, hur i hela friden kan jag har suttit här hela den tiden?! :o

Skolan idag i alla fall vart lite småjobbig, är så fruktansvärt trött hela tiden och det är inte det roligaste att gå till skolan och massa lektioner då!  En sak som var positiv med dagen är att jag i alla fall har köpt ett nytt skåp i skolan nu, eller det var la inte precis skåpet jag köpte, men nycklen i alla fall! Såååå No more låna fannies skåp! (y)

Nu ska jag ta och skaffa mig ett liv och kanske smsa om någon vill dra ut på en runda med mig!


ha de gött!

Ovido - Quiz & Flashcards