j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av jenkkan - 15 maj 2011 21:46

Alltså, vad hände egentligen? Vart har jag hållt hus de senste dagarna? tjaa, inte framför datorn i alla fall. Eller jo, men inte inne på bloggen! Kan skriva ett långt inlägg imon om dagarna som varit! :)

Idag har det i alla fall bara vart plugg plugg plugg.. Har ju en himla massa till denna veckan som kommer. 4 uppsatser och 1 prov tror jag det är, plus  att jag måste fixa kläder tills fredag när vi ska ta spexfoto i skolan. Fullspäckad vecka med andra ord. Och eftersom jag inte hade börjat med någon av uppsatserna så tänkte jag att det nog var dags att göra det nu! Så kemin är färdig för renskrivning imon på lektionen.  Så blir det börja på fysiken hemma imon. Kommer säkert bli jättebra. Nu orkar jag däremot inte snacka mer plugg idag!!

Kom hem från bion "Hur många lingon finns det i världen" nyss som jag vart på med min låtsasfarmor. Myyyysig film! :D

  Är  det någon av er som har sett den? Och vad tycker ni om den? :) Jag gillade den som sagt, men det var lite sorligt!!

Nu sitter jag i soffan och kolla på Hockeyn och hejar på Sverige!!! och nu står det 1-1 så spännande!


hörs imon snyggingar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards