j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av jenkkan - 6 maj 2011 23:51

  - kanske inte så ovanlig, men orkar inte leta! ^^

Av jenkkan - 6 maj 2011 23:41

Sitter här med ett halvt glas fruktsoda och tre godisbitar. Alltså jag har ju ätit mer godis ikväll, men det är det jag har kvar och dom ska slinka ner på 15 minuter. Inte ett måste, men försöker ju att bara äta godis och sånt 1 dag i veckan. Och snart är klockan 00:00. okej jag kanske inte är så petig, men vill försöka hålla mig till en dag i veckan! ;)

Eller ska äta en gång till nästa vecka. Sen sluta helt tänkte jag, asså jag är ju som jag sagt innan en allt eller inget person, så jag klarar inte bara en dag i veckan, antingen alla eller ingen för mig. Första veckan jag klarat det nu, så får se hur det går. Men nog prat om det herregud! xD


Var ute med Kajsa, Annie och Janina innan, satt och snackade lite med Julia med! :) Hade skoj, men det blev jävligt kallt ute, så Simon följde mig hem snäll som han är! :D

Nu ska jag gå in till min bror och fråga han en sak. hörs snart! :)


pusssss

Ovido - Quiz & Flashcards