j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av jenkkan - 5 maj 2011 22:02

  - eftersom ni ser bilder på mig ganska ofta så får ni en gammal nu!


Och ja, jag hoppade över dag 15, men kunde inte låta bli att misstolka den, så då sket jag i den!! annars hade det blivit lite fail!

Av jenkkan - 5 maj 2011 21:56

Sitt ligger just nu i mammas säng och kollar på Criminal minds, alltså, jag vet inte varför, men jag har börjat kolla på sådana serier,  har kollat på CSI några gånger med nu. weird.. eller ni kanske inte tycker det. men jag kollar aldrig på sånna serier i vanliga fall!

Glömde kanske säga innan att matte nationella idag gick åt skogen, kan ju säga som så att jag inte kommer få mitt MVG i matte nu, men förhoppningsvis får jag kvar mitt VG.!!  Annars idag var skolan faktiskt kul, eller nej. inte skolan, men hade jävligt kul på lunchrasten med öste, nerman och marina!! :D Resten av skoldagen var sådär, jag är så sjukt skoltrött..

Nu ska jag läsa en blogg innan jag lägger mig.


godnatt alla fina!

Av jenkkan - 5 maj 2011 16:13

Har precis druckit ett litet glas med fruktsoda, det var gott. eheh :$ Sitter och väntar på att fannie ska höra av sig om hon ska sova hos mig eller inte idag, annars blir det nog jogga en runda ikväll. Fast det blir det kanske ändå! Hade faktiskt orientering i skolan idag, och eftersom jag inte har tränat på evigheternas evighet är inte min kondition den bästa, men nu är jag taggad på att börja träna igen, beach 2011 here I come! ;) Or nooot! (a)

Men nu orkar jag faktiskt inte sitta mer vid datorn.


pusssss

Av jenkkan - 5 maj 2011 07:21

Ska snart ge mig iväg till skolan och börja dagen med nationella prov i Matte! Hahah, får väl se hur det går, har i alla fall lyckats hitta en linjal nu på morgonen! (y)  Hade muntligt nationella i Engelska igår och fick vg, kunde fan gjort bättre, var helt pinsamt att sitta där och snacka!!!

Men innan jag sticker iväg måste jag borsta tänderna och bestämma mig om jag ska gå eller cykla! Haha, morgonens fråga! Och juste, jag måste packa min väska med, så nu blev det lite stressigt. Vi hörs la under dagen antar jag! :)


take care

Ovido - Quiz & Flashcards