j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av jenkkan - 19 maj 2011 22:43

Sitter på golvet just nu i mitt rum, med choklad och cheesebollar, känns lite.. ehm.. ONYTTIGT?!  Men det får man väl lov att vara ibland?

Imon är det spexfoto i skolan, och det kommer bli så sjukt underbart, jag och fannie har faktiskt gjort oss iordning en gång idag redan, bara för att vi ville testa. hihi :)

Juste, för alla som inte redan vet det har jag slagit mig ganska illa, hela höften är sårig och typ svullen så den är dubbelt så stor, sen ett sår i handen som är typ as äckligt och helt djupt, man typ känner hur den går ner i handen om man håller lite över det. uurrk. Och juste, haha, min mobilskärm är jääävligt sprucken, men den funkar iaf! :)

Nu ska jag kolla lite på filmen, imon har vi även hemkunskapsprov! :o


Hörs imon! ;*


Ovido - Quiz & Flashcards