j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av jenkkan - 11 maj 2011 21:01

Hallå! :) Igår var det operation dagsverke, så det var därför jag inte var i skolan. Ni som inte vet vad det är undrar la säkert vad det är, så det var så att man skulle jobba och sen skulle man skänka pengarna till någon skola i Nepal eller något sånt! haha. Men jag jobbade här hemma i trädgården och så i alla fall. Mycket duktigt! ;)


Dagen idag har flytit på, har varit sjukt trött, så har sovit hela tiden efter skolan därför jag inte har skrivit. Hade nationella i matte idag med, sista delen. Så nu är alla nationella prov klara. Tror jag! :o  Men det gick i alla fall inte speciellt bra!

Har egentligen inget att skriva just nu, så jag återkommer la ikväll om det dyker upp något jag kan skriva om, hehe! :)


take care

Ovido - Quiz & Flashcards