j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av jenkkan - 24 maj 2011 20:05

Hellu! :D Jag vet, jag vet, jag har varit värdelös på att blogga den senaste tiden, och jag LOVAR att ni ska få veta lite saker som hänt på senaste tiden, men det sker imon. För just nu kan jag tala om för er att jag har vart sjuk de senaste 2 dagarna och inte varit i skolan. buhuu, lite tråkigt om jag ska vara ärlig, men imon ska jag till skolan och då blir det även teaparty på engelskan så jag och mamma har bakat en himla massa scones idag. Blev till och med så att vi åt ägg och scones till kvällsmat, hihi gott! :) 

Har mått lite bättre idag emot igår, så har städat lite och luggit och läst, och så självklart har jag ju legat och degat i sängen framför SVAMPBOB FYRKANT! ååh, älskar det alltså! :)

Nu ska jag sätta på en film, och sen så hoppas jag på att somna ganska tidigt idag, har knappt sovit något de senaste nätterna! :/


Hoppas ni alla njuter av livet, because I do! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards