j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 2 april 2011

Av jenkkan - 2 april 2011 16:51

  

just nu är rebecca och duschar,  jag själv sitter och kollar på tatueringar! Är så sjukt sugen på att göra en antingen i nacken eller på handleden! Vet ju i för sig redan var jag ska göra så behöver la inte kolla runt på massa olika, men jag tycker det är kul, och jag måste hitta ett fint kors! :)

HaHa, erkänn ändå att jag har bloggat bra idag? :) inläggen kanske är dåliga, men ni har fått några i alla fall! Och ni har fått bilder också för den delen! toppen kalas bra ju! huehue.


Av jenkkan - 2 april 2011 16:25

Har precis duschat nu, as gött, så blir man lite piggare också. Somnade ju nästan under filmen innan! (a) Men den var bra faktiskt, så det var inte därför jag höll på att somna utan det var för att jag var trött! Om ni inte har sett filmen, tycket jag ni ska göra det, så får ni er ett gott skratt! :) Gullivers resor jag snackar om nu då!

Rebecca sitter mitt emot mig och har precis skickat lite bilder från igår till min mail, så ska se om jag kanske lägger in några sen! :)

Nu ska la vi snart fixa oss, eller först ska mitt hår torka, så måste ta ut toffsen nu!


take care alla fina människor! :)

Av jenkkan - 2 april 2011 13:09

Nu har jag, Rebecca och Åsa, rebeccas mamma varit nere på Ica, köpte godis och proviva! MUMS! :D

Tror vi alla ska kolla på film nu, Gullivers resor tror jag den hette. har inte sett den innan, men dom andra säger att den är bra så det får vi ju hoppas på! :)


 

 

Av jenkkan - 2 april 2011 11:30

Godmorgon allesammans! :)

Eller ah, godmorgon och godmorgon, jag har varit vaken i typ 2 timmar kanske, men vi har ju gäster så har suttit med dom och ätit mysig frukost och så. Jag och Becca gick och la oss vid typ 3 inatt, och jävlar var trött jag var då! :o hade varit vaken i 21 timmar då! Så jag sov som en björn inatt! as gött! :)

Idag vet jag inte vad som händer, dom snackade om Ullared igår, men nu verkar det som om vi ska kolla på någon film, så får la se om vi åker dit senare idag, eller hur det blir! :)

Asså vet ni?!?! Jag är så sjukt sugen på godis, asså det är sjukt! Ingen vill åka ner med mig och handla! :( buuhu. Nää, men jag överlever nog, godis är ju ändå inte hela världen!


pussss

Av jenkkan - 2 april 2011 00:01

  

-Det fick bli en bild på mig och min käre vän Annie,! :)

Ovido - Quiz & Flashcards