j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 11 april 2011

Av jenkkan - 11 april 2011 19:20

Hade egentligen tänkt skriva om helgen nu, men så varnar datorn för dåligt batteri, så blir ett snabbt inlägg! :)

pickniken var mysig innan, haha, men jag och Frida åkte typ lite vilse, hahaha, faaail! :O Men det var roligt i alla fall, och gott... (a)

Kvällen kommer typ spenderas framför tv:n i min brors rum, gossip girl! (y) Är egentligen sugen på att sticka ut och springa en runda sen med, måste seriöst komma igång med träningen nu, i hela mars och hittills i april har jag typ inte tränat något! ;O

Men datorn dör snart, så hörs sen!


pussss!

Av jenkkan - 11 april 2011 15:44

 

Dom 3 senaste dagarna har varit så sjukt underbara, alltså, lördag,söndag, och idag, måndag. Solen har skinit, jag har umgåtts med fantastiska människor, varit glad och allmänt galen! :D

Skolan idag gick lite segt, men med fannie har den varit rolig ändå! Det var någon föreläsning idag, en gubbe som varit med i andravärldskriget var och berättade om sina uppleverser i Auschwitz, intressant faktiskt! Och hemskt..

Jag vill så gärna lägga in bilder och berätta för er alla om dom senaste dagarna, men hinner inte just nu, för jag och Frida ska åka iväg på moppen på en härlig picknik utflykt. Ännu en sak som gör dagen perfekt! :)


pussss!

Ovido - Quiz & Flashcards