j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 9 april 2011

Av jenkkan - 9 april 2011 16:56

Uppdateringen har varit lite dålig idag, har mått lite illa så har luggit och sovit i några timmar på soffan, nu gick jag precis in, för satt ute i det grymt fina vädret och läste lite i Blondinbellas bok "Egoboost", men det blåste lite så gick in.

Känner mig väldigt ofräsch just nu eftersom jag luggit på soffan i princip hela dagen, så ska ta en dusch nu, sen blir det la käka med mamma, hon håller på att laga fläskfilé och potatisgratäng..

Skriver mer senare! och idag tror jag ni ska få 2 inlägg från "dagens bild" listan, glömde igår! ^^


pusssss

Av jenkkan - 9 april 2011 00:59

Nu har jag bestämt mig för att sova, har läst hur många bloggar som helst, och kommer in på någon mer nu som jag inte har läst, eller jo.. Kissies, men hennes tänker jag fan inte läsa ändå, så det spelar ingen roll!! Asså det är något jättekonstigt tvprogram på 5:an nu, eller tror det är 5:an, tv:n är på bara, men aja, vi säger att det är det, programet är i alla fall as konstigt, och typ en tandläkare dödade sin patient med borren för han sa att hans dotter var snygg eller något! så som sagt.. Konstigt! :o

Jag orkar verkligen inte gå upp, ligget så bra här nere i soffan, och jag har massor med saker på min säng som jag måste flytta på, och det orkar jag inte heller! Galet var ansträngade att bara gå och lägga sig! Men det måste göra! hahah ;(


godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards