j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 4 april 2011

Av jenkkan - 4 april 2011 22:17

Har skrivit 1 sida på so:n nu, och jag kommer verkligen inte få plats med allt man ska ha med! Skit också! :s

Sitter och lyssnar på musik nu, Sheryl Crow faktiskt, haha, igår när jag kollade på one tree hill spelades en låt med henne så nu lyssnar jag på den låten! :) bra faktiskt!

ska sova nu alldeles snart! så jag skriver imon!


varje gång jag ser dig blir jag varm, och varje gång jag tänker på dig känner jag hur ett leende växer fram på mina läppar! jag kan inte beskriva det med ord, men du är speciell, det vet jag.

 

godnatt!

Av jenkkan - 4 april 2011 20:12

Halllåååå där! :D Sitter och jobbar med mitt so-arbete, känner att jag verkligen börjar i tid denna gången, precis som alltid! ELLER INTE! :O det ska vara inne om 2 dagar, de vill säga torsdag, så har idag, imon och lite på onsdag på mig, men grejen är den att jag typ kommer vara upptagen med andra saker så jag kommer inte hinna. Asså jag blir fan tokig på mig själv, jag säger jämt att jag ska börja i tid när vi får nya uppgifter, men gör jag det? Nej, för jag är lika jävla lat som vanligt!!!

Skolan idag var allmänt seg, och hur tråkig som helst, men eftermiddagen spenderades med Kajsa, och det var väldigt nice! Var ute i det sjukt fina vårvädret och bara snackade och chillade soft! ;)

Nu... åter till so:n, måste skriva lite till idag i alla fall, men kommer fan inte få plats på 2 sidor, och vi får inte skriva mer!


kyssen ;*

Ovido - Quiz & Flashcards