j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 19 april 2011

Av jenkkan - 19 april 2011 17:31

kläder på, och av, och på igen, jag och sahra kan inte bestämma oss för vad vi ska ha på oss! Men vi ska i alla fall hem till hennes kille Felix med några andra och grilla snart, sen tar jag någon buss hem ikväll! :) Mys med lite grillning, känns som sommare, verkligen!


pusssss

  - skabb bild på mig, men tagen för sisådär 5 minuter sedan, och Sahra är fin! :)

Av jenkkan - 19 april 2011 14:21

Sitter hemma hos sahra nu, och lyssnar på musik och steker! (H)  Kommer inte ihåg om jag skrev igår?! :O Men på kvällen stack jag i alla fall till en kompis och kollade lite film! :)

Jag och sahra ska nog sola lite eftersom det är så fint väder! Sitter och snackar lite serious talk just nu, mohahha, ni får inte veta!! Har egentligen ingenting att skriva, för aah, jag vet inte varför, men har inget att skriva. så vi hörs senare, kanske! :)


take care!

 

 

- min snygging sahra! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards