j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 5 april 2011

Av jenkkan - 5 april 2011 22:19

sitter här och ler, kan inte sluta, jag tänker på dig, och jag blir så lycklig.

 

Träningen idag gick såå jävla bra, och jag var så seriös hela tiden, och jag och amanda hade absolut inte vatten krig, och jag var absolut helt ärlig nu! Faaast nä! :D Men det var kul på träningen, väldigt okoncentrerat bara, och lite blöt blev jag!! hmm, amanda... XD

Imon blir det inte skola, eller skola blir det, men inte i skolan eller så, det blir istället iväg till anderstorp hela dagen på någon utbildning för dem som är med i elevrådet, och då kommer jag få träffa sahra! :D asså denna veckan verkar bli bra, okej jag har vissa jobbiga saker i mina tankar, men när man är runt härliga vänner, och försöker vara positiv går det ganska bra ändå! :)

Nu ska jag skriva lite so, sen sova. vi hörs imon!


pusss! ;*

 

-fick bli en bild på mig och kajjan, för jag inte hittade ngn på mig och sahra! xd

Av jenkkan - 5 april 2011 10:31

Hejsan alla glad människor! Ni som inte är glada tänker jag inte hälsa på. mohahah. Sitter inne hos SYV nu med jossa och har håltimme, fick reda på mitt biologiprov innan, och fan va arg jag är, jag måste seriöst börja plugga mer, äckel skit!!!!

Vädret idag är inte det bästa, regn och sån skit, tråkigt värre! Direkt efter skolan ska jag hem och sen iväg till Julia för att planera morgondagens H&S. Sen innebandy träning ikväll, så himlans underbart!!! :D

Hahah, mitt humör är lite konstigt idag för ena studen är jag helt glad och andra sekunden är världens största emo typ..

Men nu ska jag läsa ett sms som jag fick nyss, vi hörs i eftermiddag!


ha en bra dag alla! :)

Ovido - Quiz & Flashcards