j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 26 april 2011

Av jenkkan - 26 april 2011 22:08

      

-Efter skolan var det hem och vända, sen en promenad till skeppshult med kusin Hanna! :) ...

 

..Hälsade på våran underbara farmor...

  . som fick blommor, dock inte en sån här, utan vitsippor, jag och hanna fick..

  .. en himla massor mat och fika!!!!

    - Efter att vi varit hos farmor gick vi till våran faster, passade på att ta lite kort på hennes fina katter! :)

Sen gick vi hem till smålandsstenar igen, och kvällen avslutades med...

 

.. några omgångar kubb! :D


Detta var i stort sätt min dag, bodypumpen blev inte av, jag ville verkligen ut och springa, men mamma sa att jag inte fick för det var farligt för min förkyldning var så jobbig idag och massor . suck.. -.-

 Nu ska jag i alla fall sova,


godnatt!

 

Ovido - Quiz & Flashcards