j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 7 april 2011

Av jenkkan - 7 april 2011 21:38

Mmmmh, har precis druckit ett glad med proviva, jordgubbsmak! Haha, as gott var det, och eftersom jag inte orkade gå ner och hämta mer så sparade jag på det och drack sakta! (a)

dagen har flytit på bra, hade dans i skolan, nästan 3 timmar, men kul var det ändå, och varmt vill jag lova! Men vad gör det, det hör väl lite till nästan! :) Var på möte innan idag i torghuset angående barngympan, och jag kommer icke ha det nästa termin, mitt egna val, jag trivs ju med det, men alltså, jag känner att jag inte har tid för det, så nu vet ni det, för ni bryr ju er säkert om det liksom,xD

Jag och mina flickor var väldigt fina idag i skolan, och jag hittade denna bilden på fannies blogg nyss, har några bilder i min mobil med, så ni kanske får någon mer imon eller nåogt, men ikväll får ni nöja er med denna! :)

 

Nu ska jag in till min bror och kolla på något på tv som han tjatar om, vi hörs la imorgon eller något, och då är det fredag, och då har jag nationella prov i engelska, och jag är sjuukt nervös,det kommer verkligen inte gå bra för mig :(


take care!

Ovido - Quiz & Flashcards