j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 22 april 2011

Av jenkkan - 22 april 2011 13:12

Hallååådöö! (a) sitter just nu och kollar på film med oliver, någon tecknad, vet dock inte vad den heter! Typ bernad och bianca, men inte den "vanliga". Aja sak samma, Har fortfarande riktigt ont i min hals, och känns jobbigt att svälja, känner att huvudvärken börjar komma med! Faaan om jag blir sjuk tills Påskafton imon! :s

Nuuuu, åter till filmen! :)


pussss

Av jenkkan - 22 april 2011 00:56

Är nu hemkommen från Karlssons, trevligt folk träffade man och hade faktiskt riktigt kul!:)

Eftermiddagen var lugn, och vid 8 tiden typ stack jag till Karlsson, som jag har varit hos tills typ för en halvtimma sen då jag kom hem, hihi, är lite halvt borta nu eftersom jag typ är skit trött,juste, det var det jag skulle skriva, jag gick faktiskt till Karlsson, vilket är typ i ena änden i ss och jag bor i andra änden, inte jättelångt, fast tråkigt att gå själv! men ska i alla fall kolla på film med oliver nu, toy story 2 tror jag han bestämde sig för, haha, vi är lika barnsliga båda två! ^^


godnatt alla fina!


Ovido - Quiz & Flashcards