j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 17 april 2011

Av jenkkan - 17 april 2011 02:49

ååååååh, jag är verkligen trött, hur ska detta dygnandet gå egentligen?! :o Tror faktiskt inte det kommer sluta jättebra! Men jag, Fannie och Amanda kollade i alla fall på filmen Tretton innan, eller aah, amanda gick och la sig efter halva och sen somnade jag och fannie, så egentligen är det med dygna redan kört, men vi sov ju typ bara i en halvtimma, så tycker inte det räknas riktigt, bara lite powernap ju! (Y) Snart ska Jonathan ringa mig i Skype, så ska vi la snacka lite med han, sen måste jag seriöst dricka något, är skit törstig!!! :O

Nu ska jag snacka lite med fannie, tror inte jag skriver något mer inatt, för orkar inte, tråkigt för tillfället. haha. men jag skriver imon bitti eller något! :)


pusss!

Ovido - Quiz & Flashcards