j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 20 april 2011

Av jenkkan - 20 april 2011 23:56

Sitter och funderar på en ny bloggdesign, denna skulle ju trots allt bara vara tillfällig eftersom jag ville  börja blogga snabbt här istället för på min gamla blogg! :)

Men nu har jag en liten fråga, det är ingen av er som läser som skulle vilja göra en fin header till mig? (a) Annars får ni faktiskt nöja er med mina andra klassiga designs! hahah xD

Sitter och kollar lite på facebook nu och hittade två bilder på mig sen jag var liten, tänkte att jag bjuder på dom, hahah, ser ni hur knubbiga kinder jag hade eller? :O

  från vänster: Jag, min bror, min kusin emma(Trorjag), min kusin victoria

  Från vänster uppe-ner, min bror, min kusin linus, min kusin hanna, och jag


Tror faktiskt jag ska sova snart, är ganska trött och har läst igenom de viktigaste bloggarna nu!:) Plus att jag känner jag börjar få lite ont i halsen. Imon ska jag antingen gå en powerwalk eller ta en joggingrunda, lägga in bilder i datorn, kanske rensa i lite lådor på rummet, och kanske jobba! :)


godnatt!

Av jenkkan - 20 april 2011 23:49

 

- Jag och Johan i Gbg med skolan, första bilden jag såg sååå.. :)

Av jenkkan - 20 april 2011 23:37

Sitter och lyssnar på Bruno Mars just nu,  eller aah, sitter och sitter, ligger ner på mage i min säng. haha, min fotölj är upptagen av en väska just nu, surt! (a)

Mestadels av kvällen har spenderats framför favoritserien.... One tree hill! :D Har även druckit en massor Pepsi Max! KÄRLEK på det alltså!!! :)

Resten av kvällen kommer antaligen spenderas framför min lilla rosa vän, datorn! :) Läsa bloggar och bara få ur mig massor med tankar jag haft i huvudet denna kvällen.


pusss

Av jenkkan - 20 april 2011 17:48

Kom hem från Ullared nyss, har bara hunnit vara på toa. hihi, köpte lite småsaker som behövdes, hittade andra saker jag med ville köpa, men vill inte slösa mina pengar eftersom jag snart kommer vilja köpa massa nya kläder till sommaren! :)

Men kan lägga ut bild på vad som blev köpt sen! Juste, jag var ju nere på klädhörnan innan, men det linnet jag skulle köpa fanns inte i S, eller jo, men inte i den färgen jag ville ha, :/

Hinner inte skriva mer just nu, ska ta ut hunden på en långrunda tänkte jag! :)


pusss!

Av jenkkan - 20 april 2011 12:30

Vaknade första gången vid 10 i 9, på grund av att hunden gnällde på nedervåningen, så gick ner och satte mig hos henne lite och så så hon blev glad igen! hihi :) Sen gick jag och la mig i en timme till om jag ska vara ärlig, men nu är klockan ändå halv 1, och jag har hunnit städa mitt rum, som såg förjävligt ut!! och jag har hunnit damsuga hela övervåningen! Kanske inte är så stor, men ändå!

Nu ska jag ta en snabb dusch, för känner mig grymt ofräsch, sen ska jag och min bror ut en runda med hunden, och sen går jag nog ner till samhället för att köpa ett linne på klädhörnan och i eftermiddag bär det av till Ullared för mig och mamma! :)


ha en bra dag allihopa!

  -Bild sen Kroatien i somras, jag, mamma och min bror!

Ovido - Quiz & Flashcards