j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 13 april 2011

:S

Av jenkkan - 13 april 2011 22:05

nyduschad nu, äntligen.. har fullt med musik i öronen. Finns så mycket jag vill skriva, men vet att jag inte kan, fan. Måste sluta skriva nu, annars skriver jag snart massa jag kommer ångra sen.


godnatt!

-

Av jenkkan - 13 april 2011 20:37


I don't know what hurts the most, and I'm not sure I want to know either. But I do know that it hurts, very much..


Av jenkkan - 13 april 2011 20:21

Som ni  vet var jag och Frida på gymnasiet i gislaved idag, haha, det var pinsamt! :o Somnade direkt när jag kom hem sen, sov en riktigt lång stund, men vaknade när min bror skulle ut och övningsköra, ville nämligen följa med, så det var soft. Kollar film just nu, är inte på jättebra humör, så kanske därför detta inlägget var väldigt tråkigt?!

men vi hörs sen!

Av jenkkan - 13 april 2011 12:00

Sitter inne på bernts café nu i gvd med frida.;) vi ska till gymnasiet här och vars med på någon lektion. As pinsamt men aka, Fridas iPhone var jobbig så jag skriver när jag kommer hem! :)

Ovido - Quiz & Flashcards