j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 25 april 2011

Av jenkkan - 25 april 2011 21:39

... om jag ska smaka på tårtan mamma gjorde igår när vi hade gäster! Frågan är ju dock om det finns något kvar, sen vet jag inte om jag vill smaka på den. Det är typ citron och apelsin någonting, låter lite annorlunda i en tårta? Men dom andra verkade gilla den, och den ser ju rätt god ut! eller gjorde i alla fall! :)

 

Dagen idag har rullat på, vart i jönköping hos mormor och ätit. Sen stack jag ner till domarvallen med Kajsa och kollade på fotboll, Nu har jag väldigt ont i mitt huvud och för några minuter sedan tvingade mamma i mig hostmedicin, elakt av henne faktiskt... Skit äckligt!!

Imon är det i alla fall skola, tillbaka till den normala vardagen, känns bra! Blir nog träning imon med, i så fall, bodypump. Skiter i min förkyldning! Den kan ta sig! :D

Nu ska jag kolla på Mamma Mia, som går på 3:an,


heeeeydå!

Ovido - Quiz & Flashcards