j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 24 april 2011

Av jenkkan - 24 april 2011 13:50

Inte skrivit speciellt mycket nu i dagarna! Men gårdagen, alltså påskafton, var rolig! När jag vaknade duschade jag och packade sen vid 1 stack vi tjejer som skulle vara på kvällen ner till ica för att handla mat och lite läsk, blev kyckling,kött och potatiskroketter, till hade vi morötter och tsatziki, blev faktiskt gott! :) smakade i för sig inte på köttet, men kycklingen och det andra var gott!

Vi satt och snackade en bra stund sen runt 7 någongång började vi fixa oss inför kvällen, som i slutändan blev väldigt lyckad! :)

Jag är ju dock fortfarande väldigt väldigt förkyld och har huvudvärk i princip hela tiden, men hade ändå kul igår kväll! Så det känns ju bra. Glömde tyvärr att använda min kamera, haha, sämst! Men tog lite bilder med mobilen!

    

Denna dagen har hittills varti helt okej, har städat iordning lite på mitt rum, ska dammsuga om en liten stund, har även hunnit vara på släktkalas hos min kusin Victoria som fyller 17 på tisdag! :)

Ska nog läsa lite bloggar nu innan jag ska vila, ikväll kommer gäster hit! :)


pusssss

Ovido - Quiz & Flashcards