j. -det handlar om att fånga dagen

Alla inlägg den 18 april 2011

Av jenkkan - 18 april 2011 17:35

Gårdagen spenderades med hanna och paulina! vet inte varför jag inte bloggade faktiskt. Men vi kollade i alla fall på the ring 2 på kvällen/natten, och seriöst ni fattar inte hur jävla rädd jag var, även om jag satt och blundade och höll för öronen hela tiden!!!! :|


Det är as gött väder ute idag i alla fall, så har suttit ute i solen och skrivit lite, får se lite vad som händer ikväll faktsikt, ska nog byta om nu i alla fall för ska åka ut till stallet och ta in min kusins häst åt henne.

för övrigt är jag väldigt trött på mycket saker just nu, vissa falska personer, och vissa som inte göra annat än att svika och såra, även  lite trött på mig själv just nu, försöker verkligen att inte deppa ihop för små saker, men lyckas inte så bra.

NEJ, men jennifer, skärp dig, va lite positiv nu!!! (Y)


pussss

Ovido - Quiz & Flashcards