j. -det handlar om att fånga dagen

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Tjenare!

Av jenkkan - 29 april 2011 21:17

asså snacka om att jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna? :O Men grejen är den att när jag väl har tänkt att blogga har det hänt något som fått mig på dåligt humör och då får ni inga roliga inlägg ändå ju!!

Sen har jag verkligen inte orkat heller, alltså, jag är så trött hela tiden, fattar inte vad det är men kan inte sova ordentligt på nätterna, antingen somnar jag inte förens jättesent även om jag lägger mig i tid, så ligger jag bara där och vrider och vänder på mig, och när jag väl somnar drömmer jag massor med konstiga drömmar och så känns det som jag är vaken fast jag sover om ni förstår hur jag menar?! I alla fall, jag sover jättedåligt för tillfället. inte OK!


Nu är det fredagskväll och jag sitter hemma med datorn, känns både tråkigt och skönt. vill egentligen ut och gå lite, men njae, blir inte så. Min förkyldning har förövrigt inte gått över ännu, men blivit bättre, så snart kan jag träna igen! :D Ska nog ner till mamma nu och ta ett glas Loka och bara chilla soft! ;)


pusssss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenkkan - 21 augusti 2011 13:53

FRÅN OCH MED IGÅR FINNS JAG PÅ BLOGG.SE, KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT! :D ...

Av jenkkan - 20 augusti 2011 01:41


Jag måste bara skriva snabbt att man märker väldigt väl på när jag bloggar kanske 1 gång om dagen än kanske 1 gång i veckan på statistiken. om ni skulle vara intresserade av att veta det liksom!  xD     - någon random bild bara för att! ...

Av jenkkan - 20 augusti 2011 01:36

Hellu! :) Skolan idag var tråkig, helt ärlig, idrotten vart det bara lite info i typ en halvtimma och på den andra lektionen vi hade skulle vi bara säga lite om oss själva, sen massa tråkiga lekar med 2:orna och 3:orna. Slutade vid 2, ,men eftersom...

Av jenkkan - 18 augusti 2011 22:40

Är på riktigt jävla piss humör nu ikväll, skolan var la helt okej, men kvällen har sugit mer än allt och alla. Var i för sig ute och gick lite med vicki, men efter det bara rasade mitt humör samman och jag blev skit sur. Kan inte bestämma hur jag ska...

Av jenkkan - 17 augusti 2011 22:29

Hej allesammans! ;) det har varit lite dåligt med update här idag, men vart i skolan ju, och måste säga att det gick bättre än jag trott ändå! Trodde ju verkligen jag skulle va helt ensam och hata stället. men inte det, som tur är var det snälla tjej...

Ovido - Quiz & Flashcards